Fredag

Idag är det Fredag, och som vanligt blir det lungt här hemma! Vi har inte varit ute på hur länge som helst, men det känns fruktansvärt gött måste jag säga ^^ Dock blire väl lite granna i morgon eftersom Helena kommer hem ifrån Göteborg, fast det det blir lungt eftersom min broder ska sitta barnvakt, men en cider eller två är ju inte så farligt :)
Vill mest komma ut faktiskt, alkoholen kan kvitta ^^

Haha jag håller på och tjatar om min MC jacka hela tiden och i morse när vi lämna fröken på dagis så sa hon: Men mamma du har ju redan en jacka! sluta tjata!
Tyckte hon lät såå söt, min lilla smultronbanan ^^

Jag har även bestämt mig för en träningscykel som jag ska köpa, känns som en ganska bra investering för då kan jag träna på kvällarna när Hanna har somnat ^^

Här är den:



Den kostar 599 kr (ordpris 799) på rusta.
Den är ihopfällbar oxå, vilket jag tycker är smidigt,
för då är det bara att ställa undan den när jag inte använder den, och jag
riskerar inte att min snutteunge gör sig illa på den :)
plus att den inte tar onödigt med plats då ^^
det är väl ett liiiiitet plus att den är rosa, men det är inte därför jag är sugen på den egentligen,
utan det är för prisets skull ^^

Ne, egentligen borde jag passa på att plugga, men jag orkar inte riktigt känner jag.
Jag har ju hela helgen på mig, och eftersom jag ändå är så pass "bra" så behöver jag inte plugga
arslet av mig, klart att jag inte segar ner och förstör för mig själv, men jag har redan plugga rätt så bra denna
vecka, och jag ligger ju desutom väldigt bra till i båda kurserna :)
Så idag tar jag fasen en paus^^

Men nu blir det nog att kolla på IKEAS hemsida och se om dom har fått in någon ny säng,
skulle ju vara fina fisken det, för jag måste hitta en ny favorit :/

uppdaterar när jag har tid!

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback