Härlig Lördag!

Oj vad kul vi hade igår! En riktigt familjelördag :) Först så åkte vi på Loppis i folketshus, Hanna köpte sig en docka som va helt ny och även en mindre docka. Vi träffade oxå Kenneth och Monika där (svärisarna) så vi följde med dom på garage loppis, där fynda Hanna en dammsugare för 10 kr! Efter det så drog vi på lite andra loppisar och Hanna fynda där oxå ^^ Hehe hon är duktig på att handla den tösen, en kan ju undra vad hon har fått det ifrån? ;)

Själv så köpte jag två stora te muggar, så nu kan jag dricka en massa te med honung, mysigt!
Även ett skitsnyggt halsband och ett par rosa klackisar från Bianco för 15 kr! :D
Haha och så måste jag säga till er som blir äcklade nu, dom är i stortsett oanvända, tjejen jag köpte dom av hade bara haft på sig dom 2 gånger, för att testa, och så kan ni ju tänka er hur många som har testat skorna i affären som ni köper, så det är väl lika "vidrigt" det ;)



anyway efter loppisarna åkte vi hem och vila en stund och Tommy åkte och fixa med bilen (igen)
men när han kom hem så drog vi till tivolit en sväng, och vi hade görsköj nästan hela tiden, Hanna vart dock rädd när hon åkte larven (en berg och dal banna för barn)
så det blide inte så mkt karusellåkning för henne, men hon hoppade i hoppborgen och åt sockervad och försökte fånga nallar i dom där spel automaterna osv :)

Tommy vann en varsin nalle te mig och Hanna, hello Kitty ofc! ;)



Här är min, Hannas är lika dann förutom att hon har blå text på sin^^
Det är min broder Johan som gömmer sig bakom nallen om någon undrar!



Här är Hanna med sitt sockervad och Hello kitty nallen!
hör och häppna, hon vart inte "sockerhög" haha!
vart lite nojjig när Tommy köpte den åt henne, men hon klara det galant min lilla tös ♥

Nu är Hanna ute och leker och Tommy är iväg och byter däck på bilen,
så jag funderar på att äta frukost eller ta en dusch.. svårt val :P
aja, senare idag ska vi väl iväg och storhandla, det börjar eka rätt tomt i kylen ;)

ajust ja, jag och Tommy har bestämt oss för vilken sovrums serie vi ska ha nu (från ikea)
Vi kör på rätt enkelt för att kunna "dra iväg" lite med inredningen ist,
men det kommer bli såå fint, det är jag säker på, och jag får en gaderob med 3 dörrar :D
så jag är nöjd, ev ett sminkbord oxå om budgeten räcker te det!

aja..

uppdaterar mer i kväll,eller i morgon!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback