Lördag morgon.

Hanna vaknade okristligt tidigt i morse, känns alltid lika motiverande att kliva ur sängen, speciellt när hon har gnällt halva natten om täcke,kudde,apan,katten,hungrig osv. Då är man dyng taggad på att kliva ur sängen, jag lovar >_<

Men det gick bra, jag vart vrång, gjorde frukost rensa kattlådan och diska, så ibland är det ju bra att bli väckt med gap och skrik ^^ Neter va här på en kopp kaffe oxå, vid typ halv 9 på möra, trodde inte han va uppe så tidigt när han inte jobba, men där hade jag minsann fel, men i alla fall, så är han och Tommy iväg och hämtar någon plåt nu, så jag ser väl inte Tommy fören senare idag ^^

Jag skulle behöva ett foundation oxå, men får se om jag hinner ner till stan för att fixa det, har ju ingen större lust att gå i det här regnet så att säga ^^

Gosh, kom på att om jag och Louice ska in te Örebro runt den 15, så måste jag låna av mina sparpengar :/ Men det är väl bara att skicka över pengar när dom "vanliga" kommer in igen, men surt känns det iaf på något vis, för dom är ju som sagt te sovrummet, men bara jag ser till att stoppa in dom igen så göre väl inge ^^

I kväll blir det som sagt lite fest, eller ja.. en cider eller två iaf, en kan ju försöka tänka sig lite för:) Är lite sugen på utgång oxå, någon mer som är det? :D

skriver säkert senare :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback