nöjd med livet?

Ja det är jag faktiskt, jag börjar se ljuset i tunneln nu, allt går åt rätt håll och ingenting går åt helskotta just nu, vet inte om mina "7 år av olycka" är slut nu? jaja, jag vet lite överdrivet kanske, men jag kämpar inte i mot vind längre och det är så fruktansvärt skönt!

Jag fick VG på provet, ett prov som jag trodde jag körde i! Jag måste sluta vara så jävla självkritisk och börja tro lite mer på att jag faktiskt kan klara saker och ting, jag fattar inte ens hur jag kunde få för mig att jag hade kört i ett prov som jag skrev VG på, men nu ska det bli ändring på det, jag ska bli mer självsäker ;)

I Sommar har jag planer på att försöka ta körkortet (om det inte skulle komma något annat i vägen) Det är bra att ha det, både i privatlivet och jobb så det är en bra investering tycker jag iaf!

så nu vet ni det iaf ^^

Idag så drog vi in te Örebro, shoppade lite nya tallrikar och även glas på IKEA, och jag är så nöjd för vet ni vad? nu har jag en matchande servis i skåpet, allt går i vitt, och det gillar jag, för det är både enkelt och stilrent ^^
Vi kollade även efter en säng på IKEA, men vi hittade ingen som vi vill ha, alternativ att dom vi ville ha bara fanns i 160, och ska vi köpa en sån så måste vi byta ut madrasserna.. och där sprack budgeten :/ så vi får leta vidare med andra ord, men vi lär väl hitta en säng någon gång iaf ^^

Efter det åkte vi till Rusta för att kolla lite på tapeter, och dom hade fått in en hel del nytt så nu vet jag inte om jag vill ha den tapeten jag ville ha från början! haha gosh blir galen på mig själv, men jag har ju fortfarande tid att tänka så ^^

Vi avsluta besöket på toysrush eftersom dom hade lagerutförsäljning där, hehe vi hitta lite födelsedags presenter till prinsessan där, så jag tror hon blir nöjd ^^ ♥

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund, för att sedan städa och greja här, men jag kommer garanterat skriva mer i kväll eftersom Tommy jobbar eftermiddag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback