Nu är alla kalas grejer beställt ^^

Nu har jag äntligen klickat hem alla kalas grejer, känns bra :) liiite dyrt vart det väl, men det är min prinsessa värd, hon är värd allt som man kan tänka sig :) ♥

Det enda problemet jag har nu är att få tag på en pippi dress peruk och skor, så känner du någon som har en sån, eller har en själv och vill göra dig av med den, så kan du väl kommentera? ;)

Tror minsann att min lilla älsklings kalas kommer bli alla tiders, speciellt när hon får sitt efterlängtade pippi kalas ^^

btw, om du läser min blogg, och det gör du säker så är inte du bjuden och inte din nya äckliga kille heller. Så kommer du hit, så kan du glömma att du kommer in här. så det är inte ens värt ett försök, glöm inte det.
att man kan hata en familjemedlem så mkt som jag gör, måste ju egentligen vara sjukt.. men det beror väl på att hon är så jävla sjuk som hon är antar jag. sök till pysket.nu och lägg in dig där, så kanske du kan bli normal.
Men det är väl egentligen knappast troligt.

Anyway ska snart hämta Hanna på dagis, och sedan är det väl bara att gå hem och ta hand om herr sjukling och lägenheten. I love it!

Fick mina pengar idag oxå, så nu är alla räkningarna betalda och pengar undan stoppade, så sovrumsrenoveringen kan börja snart, jag längtar som fan :D
Bara så ni vet liksom ^^


ne nu är de dags att slita sig här ifrån, och ta en kopp kaffe för att sedan bege sig på en promenad mot dagiset!





Du vännen, jag finns alltid här för dig.
Önskar jag kunde lindra din smärta på något vis.
jag vill inte tränga mig på, eller fråga för mkt,
väntar på att du ska komma till mig,
och när du gör det, så kommer jag ta i mot dig med
öppna armar.
Jag hoppas du vet det!







Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Åsa, Du är värd guld ! <3

2010-09-24 @ 13:52:24
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback