Nu tar jag helgen :P

Ingen mer skolundervisning för denna vecka så nu kan jag slappna av, gött as hell :D Provet gick bra idag, kunde varenda fråga, så jag hoppas på att jag får ett VG. (Det högsta jag kan få i dom här kurserna) Fick tillbaka mina uppgifter idag oxå, den ena skicka jag på mejlen igår och ett lämna jag in i dag, men hon rätta dom på en gång, och dom var helt klart godkänna, wohow :D

Vi har nyss käka spagetti och köttfärsås, gottinamnam måste jag säga. Hanna sprang ut på en gång efter att vi hade ätit, men nu kom hon in och skrek om att hon blöder, det vill säga ett liiiiiitet sår med en mini droppe blod.. ;P varför ska barn vara så känsliga och tror att dom blöder så fort dom slår sig? Alla mammor vet ju, att när ungen skriker efter plåster, så är det lika bra att ge dom ett fast dom inte blöder överhuvudtaget, right? (;

Städat har vi oxå gjort idag, Tommy mest faktiskt och det syns  haha ;)
Jag skriver samma citat som Helena har på sin facebook sida: Gör som du vill, så gör jag rätt sen ;) eller om det är: så gör jag om sen. Haha ja, jag vet inte allt, okej..

Ja vad ska jag skriva mer om då? Jo nu vet jag. jag är bjuden på 2 maskeradfester här vid Halloween, den ena vet jag att jag ska gå på, och den andra har jag inte riktigt bestämt mig om än, men saken är det att ska jag på två fester så måste jag ha 2 dräkter, och jag som inte ens kan hitta en! haha vad blire liksom ;)
Men något kommer jag säkert på :D

Nä nu är Hanna inne i duschen, så jag ska nog passa på och pussa lite på min sexiga karl ;D ♥



Bjuder på en gammal bild från Astrid Lindgrens värld :)



Förresten, vad tror ni om det här? Jag ska bygga ut blomman jag har på magen förstår ni,
dock är ju inte den blomman någon ros, men det går kanske att blanda? Eller kanske göra om till och med? tycker iaf att den är
grymt snygg :D

Men först måste jag bli klar med armen :)

bild lånad från google.




Kommentarer
Postat av: ulli

bilden va jäkligt snygg ;) sån vill jag ha ;p

2010-09-30 @ 19:51:27
Postat av: Åsa

Haha vi får göra likadana ;)

2010-10-01 @ 08:41:28
Postat av: ulli

haha ja trort :D

2010-10-01 @ 13:02:27
Postat av: Åsa

Skulle ju vara fränt iaf haha ;D

2010-10-01 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback