Nu vart det jobbigt.

Jag fick precis reda på att Tommy ska åka till (Skövde?!) på kurs med Jobbet om en månad, men han blir borta i 3 dagar, så jag ska alltså sova själv i 3 hela nätter och vara helt ensam på dagarna förutom Hanna och katten så klart, hur ska jag klara det! :O så länge har vi aldrig varit ifrån varanda förut, bara i ca ett dygn!

Gosh jag kommer ju sakna ihjäl mig! ♥

Visst, nu kommer väl folk tänka "det kan vara bra för förhållandet att vara ifrån varandra lite oxå, så man får sakna varandra" Men vet ni? Jag gillar att vara med Tommy, jag trivs att vara i hans sällskap och jag saknar honom när han jobbar det räcker faktiskt för mig!

Kommer tycka synd om Hanna oxå, 3 dagar helt utan Tommy kommer ju bli konstigt för henne oxå.. kan vara bra att börja förbereda henne redan nu kanske så det inte blir en sån "chock" för henne. :/

Jävla Tordis som inte "vågar" åka iväg på den där kursen :@

aja, jag kommer överleva, varken jag eller Hanna kommer att dö av saknad, bara nästan, men det som inte dödar, det härdar säger man ju ;)

uppdaterar säkert senare, kommer ha tråkigt i kväll när fröken hårdrock sover och Tommy jobbar.

puss ♥



Mina två absoluta favorit älsklingar :D

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Louice

Ni får komma och bo hos mig :)

2010-09-14 @ 20:26:25
Postat av: Åsa

Check ;)

2010-09-14 @ 21:13:07
Postat av: Louice

Tacokväll?

2010-09-14 @ 21:51:34
Postat av: Emma H

Och tänk såhär Åsa, Du har något att längta efter, och det kommer en sån skön känsla när han väl kommer hem =)

2010-09-15 @ 00:57:32
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com
Postat av: Åsa

Louice: ja kanske det, kan ju inte lova något, det är trotts allt en månad kvar dit :)



Emma: jo det är sant =)



2010-09-15 @ 16:03:07
Postat av: ulli

man måste sakna varandra lite också.. ;) det hör till !

2010-09-15 @ 17:19:59
Postat av: Åsa

Ja det gör väl egentligen det :)

2010-09-15 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback