puh..

2 arbeten är nu klara, känns jävligt gött måste jag säga :p Så nu måste jag bara plugga inför provet i morgon.. Men det gör jag i kväll sen, orkar inte riktigt just nu känner jag :)

Hanna är här ute i parken och leker, det är några andra barn där och leker, så jag ser nog inte henne på någon timme (här i lägenheten alltså, jag ser henne ju från balkongen).

Som vanligt kändes det som att jag hade massor att skriva, men sen blir det som bortblåst. Hjärnan är väl överfull av massa nya grejer, så då kan den ju inte spara på det jag tycker är viktigt, utan på det, den tycker är viktigt. Det vill säga en massa tråkig information som jag kommer glömma bort direkt efter provet. ;)

Johan va här på en kopp kaffe förut, känner mig så trevlig som låg och sov i sovrummet hela tiden. Men vad fan, jag va utmattad ^^ tror inte han brydde sig direkt heller liksom.

Måste ju planera klart kalaset oxå, vad jag ska köpa och vad jag ska baka, blir galen på det här, ungen får fasen sluta fylla år haha ;)

Haha och så säger jag en sak till- Herregud för dig människa.. att det ska vara sååååååååå svårt att låta två vuxna människor få vara ifred? avundsjuk är vad du är. (;

Äsch... nu blir det en tur ut på balkongen för att se vad Hanna banan har för sig ♥

PUSS



(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback