saker till köket.

Ja eftersom jag är sjuk och inte har bättre för mig
och faktiskt känner mig lite bättre än förut så tänkte jag blogga
om lite saker som jag vill ha till köket ;)


En rosa blender!
den är ju skit söt ju! ^^



Hehe en fånigt söt godis burk ^^


Dom här söta burkarna har jag blivet löjligt förtjust i,
tycker dom är så himla söta!
jadå jag är medveten om att dom är "fjantiga och barnsliga"
men jag kan inte rå för att jag har blivet lite kär i dom ^^

Hehe det värsta är väl att jag inte kommer köpa dom här prylarna iaf,
för Tommy tillåter nog inte att det kommer in så mkt rosa i lägenheten
(inte jag heller egentligen, då blire ju verkligen ett barbiehus ;) )

Men Blendern vill jag helt klart ha.
men på senaste tiden har jag bara set den i Lila och grön.
:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback