suck

Ska det verkligen vara så här? jag är trött hela tiden, från det jag vaknar tills det att jag går och lägger mig. Känner mig bara helt håglös ungefär. Det beror väl säkert en del på förkylningen som aldrig riktigt vill släppa skulle jag väl tro, men jag har varit trött länge, och nej jag vill inte ha några tips på vitaminer och järntabletter;) för det äter jag redan, till och med magnesium tabletter men det hjälper inte överhuvudtaget. Är så otroligt less på den här tröttheten nu!

Va i skolan idag iaf, det går fortfarande bra och jag håller mig till rätt nivå fortfarande, skönt att faktiskt få känna sig lite smart för en gångs skull, men det är inte lät alla gånger kan jag säga, ibland vill jag bara gå hem och sova ist, men skam den som ger sig heter det ju :P

Jag tror jag skulle må bra av en riktigt ordentlig sovmorgon utan en massa jävla stress, men när får jag den då? typ aldrig haha ;)

Äsch ingen ide att gnälla, det hjälper ju ändå inte ^^

Hanna är ute och leker här på gården, klättrar i träd och grejer. Min stora lilla tjej :) ♥
Måste börja fundera på någon mat tills idag oxå, blir väl jag som får göra den eftersom Tommy kände sig febrig, stackarn :/

Hanna längtar som fasen till sin födelsedag, och det förstår jag för jag är ju bara bäst på att hitta bra presenter :D

aja, orkar inte skriva mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback