Torsdag.

Idag har jag gjort lite allt möjligt tycker jag. städat för 3 gången den här veckan, och då menar jag dammat och dammsuget. Tycker inte att man ska behöva damma så ofta, men här måste man tydligen göra det, för att inte få en allergi chock :P

Jag har även städat ur skafferiet, kylen och sopskåpet, händer väl inte allt för ofta, finns ju knappast tid till sånt heller, speciellt inte när man står för den största delen av städningen själv (nej då, ingen irreterad ton här inte;))

Tommy har varit borta sen halv 8 i morse, dom hade någon kurs på jobbet som sluta klockan 16.00 och efter det börja han jobba :/ men det är raha nästa månad så bara att stå ut (;

Tog nyss en dusch och la ansiktsmask och hårinpackning och pela hela kroppen,va rätt gött kan jag säga, och nu sitter jag med en stor kopp te, så det är mys på hög nivå här ^^

ne, nu orkar jag inte skriva mer.

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback