Happy face!

Idag har det varit en sån där alldles utmärkt dag, ända från starten. Solen skinner och det är så varmt att jag va tvungen att ta av mig tröjan förut och knalla runt i linnet bara. Känns så skönt att våren är här, och ännu skönare att det faktiskt är så pass varmt fast vi enbart är i April månad :)

Fick även hem ett brev från Rävåsen och Hanna får börja där :D Åh vad skönt att ännu en sån där tung och jobbig sten föll från mina axlar, skönt att allt har löst sig! Min värsta mardröm var fan att hon skulle hamna på Karlberg skolan i alla fall, jag hatar den jävla fucking skolan -.- glad att hon slipper en par år där i alla fall, för det lär ju bli Karlberg på högstadiet.

Men nu är det slut på den här rofyllda och underbara dagen, nu blir det ständing på schemat, har skötit på det allt för länge, och i morgon blir det att tvätta -.- inte kul alls..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback