helg :)

Igår va jag och Hanna nere på stan och shoppade kläder till henne :) Det gick lös på hela 1400 kr, men det va bara bara nödvändiga saker så jag är inte bitter :)

Jag köpte:

Ett nytt regnställ i färgen rött, hon fick välja själv vilket sett hon ville ha, och det skulle hon promt ha! haha ett sånt där tidlöst regnställ som en annan hade när man va barn, ni vet nog vad jag menar ^^
Jag trodde hon skulle välja något rosa tjofräsh.. men där hade jag fel (;

En ny vårjacka, en sån där "sportmodel" som är vatten och vind avisande i färgen lilla. (Hon fick välja alla kläder själv)

ett par nya gummistövlar eftersom dom vi köpte för en månad sedan var för små :O dom blev rosa btw.. kommer inte passa ihop med regnstället, men vem bryr sig (;

ett par nya vardagsskor, dom bestämde jag dock vilka hon skulle ha! Hon ville ha ett par knallrosa som blinkar och grejer, visst det är väl kul, men jag vet vilken dålig kvalitet det är på dom, och jag vill ha ett par bättre skor som verkligen håller ett tag, så jag köpte ett par nike skor, och hon blev sur, fast nu älskar hon dom (;

Efter det så köpte jag ett par byxor, en tröja, en klänning och leggings till henne som hon fick välja helt själv!

Haha ja, hon är allt lite bortskämd ibland, men jag gillar att skämma bort henne ;)

Funderar dock på att dra ner till stan en gång till idag, dom har ju skit mkt rea på vuxen avdelningen ;D tjoho!

nej, nu är det dags att plocka lite här!

puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback