Jag är så jävla förbannad just nu!

Jag är trött på det här nu, bara en jävla massa tomma löften, och en massa prat om saker som aldrig kommer hända! snart 9 jävla veckor, och han blir bara sjukare och inte friskare! Eller det går väl i vågar, men just nu är han sämre än sämst igen!

Kraftig lunginflammation tydligen- IVA igen! Tjoho dom blir säker skitglada över att få tillbaka pappa, eller inte. IVA är i alla fall den bästa avdelningen han har legat på!

Konstigt nog så blir jag varken ledsen eller något sånt, jag blir bara förbannad, och ser rött! Nej nu är jag trött på det här, jag ska se till att han kommer till Örebro!

Hoppas bara jag har något att säga till om!

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback