jaha det nya livet?

I Tisdags börja jag med att försöka äta nyttigt och lite oftare, det där med att äta oftare är nog värst, måste ju äta fast jag inte är hungrig -.-

Igår vart det tyvärr Mcdonalds, det va bara för att jag vart panikhungrig och orkade inte laga mat plus att vi kom hem så sent, men fan vad irreterad jag blev på mig själv!

Men bara att lägga det snesteget åt sidan, idag är det nya tag och jag har hittills ätit en sån där pulverpåse och en banan och snart ska jag göra lunch, två kokta ägg och tonfisk tror jag det blir!

Till middag blir det kassler och sallad för min del, och Hanna o Tommy får äta kassler och potatis ;)
Någon som har något tips på någon mager sås? blir ganska torrt att bara äta sallad -.- skulle va gött att kleta ut det lite så att säga! (;

Aja, igår va vi hemma hos Johan och Ulli så Hanna och Ella Bella fick leka lite, och i Tisdags va Johan och Ella här o hälsa på :)

Jävlar vad hon har börja prata den där damen, herre jösses! känns som att det va igår hon va bebis liksom :)

A just ja, fick ju in extra pengar här för någon dag sedan, eller ja jag fick tillbaka pengar rättare sagt, nästan 3000 kr :D det ska dock gå till vitrinskåpet, även fast jag är sugen på både nya kläder, mobil, klippa mig och Hanna behöver en helt ny gaderob nu till våren och sommaren :)

Men jag vill ha det där vitrinskåpet, eller rättare sagt vi behöver ha det, eftersom allt står i min gaderob nu, inte så jävla ballt!

Haha så det jag menar är att det får bli vitrinskåpet denna månad, och kläder till Hanna (kommer bli dyrt hon behöver nytt regnställ, vårjacka, vårkläder i överlag och gummistövlar utan foder)

Så jag får helt enkelt stå över denna månad, buhu! ;)

nej, nu har jag svamla tillräckligt, funderar på om jag ska vila lite till eller om jag ska städa, har en massa plugg kvar oxå, men är inte alls taggad för det just nu! Blir nog en powernapp till och sedan ta tag i städningen/plugget!

puss på det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback