Katrinedalhs krogen!

Igår överaskade jag min lilla älskling med ett besök till
Katrinedalhs krogen, och en buket med 10 röda rosor ^^
han blev glad, tror jag :)

Vi käkade plankstek, riktigt jävla gött var det :D


(Bild google)


Det blev en mysig kväll där, men även en tidig, vi drog hem rätt så fort, båda var ju extremt trötta ^^
Personalen va väl lite si och så, en del var trevliga medans en del va mindre trevliga :/
men i överlag va allt perfekt ^^

Alltså jag har fått ett sånt märkligt sug efter att köpa en kavaj jacka tex en sån här:


En lite kortare model alltså, haha vet inte varför jag helt plötsligt har
börja bli så sugen på en sån ^^


Aja what ever, Hanna är ute på gården och leker, och jag ska ta tag i städningen här som faktiskt har
gått på sparslågan hela helgen, så nu ser det ut som en svinstia här, wohow liksom ^^

aja, som sagt, städningen!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback