mina fötter värker..

Gick till dagis och hämta Hanna idag och hem, vilket jag gör varje dag i stort sett men ändå :P Av någon konstig anledning så svullna mina fötter upp och just nu pulserar dom som aldrig för, hatar mina fötter när de blir varmt!

Förra sommaren fick jag springa omkring i foppa tofflor typ hela sommaren (förutom när de va fest) eftersom jag fick stora vatten blåsor på hela fötterna så fort jag tryckte i dom i ett par ballerina -.- vill inte ha de så denna sommar oxå, då tjuter jag fan!

foppa tofflor är ju inte så himla snyggt liksom. :/ eller ja, de duger väl men en känner ju sig inte direkt uppklädd..

Btw.. hoppas på att Hanna får sitt paket idag, har skickat efter shorts och lite sånt eftersom det redan börjar bli så jävla varmt! Skulle få dom i mitten av denna vecka, men icke, det är ju liksom Fredag nu.

men än finns de ju tid att komma så jag misströstar inte (; men skulle vara gött att slippa tjatet "Kommer inte mina kläder snart?!" "Men mamma, du sa ju att dom skulle komma den här veckan!"
Jävla mini tonåring!

Haha en får inte säga för mkt till barn, det är en sak som är säkert (;

Aja what ever, Pappa har permis idag, men han ska tillbaka till sjukhuset igen, men gött för honom att få komma hem lite. (; dock tycker jag att permis låter som att han sitter i fängelse.. haha ^^

aja jag bara svamlar och svamlar så nu skiter vi i det här!

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback