Beställt!

Beställde ett par gardiner och bäddsett på Jotex, inte helt nöjd med gardinerna eftersom jag vill ha Hissgardiner, men vad gör man om det inte finns i den storlek som vi behöver. Så det fick bli ett par panelgardiner så länge, en kan ju inte ha julgardiner fram till nästa jul :P

Vaknade upp förut och kände mig bakfull, det va väl inget mer med det tills jag insåg att jag inte var ute igår, då kände jag efter lite extra, och jovisst förkyld igen med 10000 ton snor i huvudet, jag får bjuda på det, eftersom min kropp tydligen älskar att dra på sig diverse skit, så jag trottsar förkylningen och tvättar, städar och även pluggar lite idag (om jag hinner)

Jag är inte speciellet happy just nu alltså! Men jag har i alla fall lite skit att se fram i mot, först och främst festen i helgen, och även shoppa lite ^^ och i Mars åker vi på två dagars kryssning till Talinn, och då får vi även gå i land! mysigt som fan!

Det blir jag, Tommy, Johan och Ulli som åker, ska bli nice som sagt!

Nä usch, ta och plocka en massa skit här nu, buhu vad kul, not!

bye bye



Kommentarer
Postat av: ulli

Ja beställde hissgardiner till köket från cellbes och dom kommer i slutet på mars, lång tid det tar :/ kul med kryssning o 2 dagar också ;)

2011-02-20 @ 16:27:17
Postat av: Åsa

Ja det va väldigt lång tid, mitt skulle komma om 3-5 dagar så det kändes okej :) Kul i alla fall att du hitta hissgardiner till erat fönster, vårat måste man typ special beställa till eftersom det inte verkar finnas en enda gardin som är mer än 140 lång ;P



Ja två dagar är ju perfekt, 1 dag brukar kännas ganska så lite faktiskt :)

2011-02-20 @ 18:33:49
Postat av: Mallan

Vill oxå ha nya gardiner. får hoppas på att ullared har fina billiga ;) hihi!!!! :) alltid kul med nytt! :)

2011-02-23 @ 12:13:48
Postat av: Åsa

Ja du får kolla på Ullared :) vi hittade nya till vardagsrummet där :) inte dyrt heller! ^^

2011-02-23 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback