fixa och trixa!

Jahopp så var karln oxå sjuk och Hanna är inte helt återställd.. så what to do? jo jag får helt enkelt skippa matte lektionen och gå på Svenska lektionen, eftersom den är viktigast denna vecka, eftersom det är prov på Fredag i Svenskan.

Jag får gå på mattelektionen som är i morgon i stället så jag får någon timme där den här veckan. Tur att dom lektionerna inte är obligatoriska i alla fall! Men jag känner att det kan vara värt att gå på matten, så jag får lite lektionstid där med, men som sagt, dit får jag dra i morgon.

Vet faktiskt inte vart jag ska göra av Hanna nu när Tommy oxå är sjuk, i värsta fall får jag ta med ungen till skolan så jag kan gå på den lektionen, va ju bara någon genomgång inför provet och att jag skulle få en del papper och så, så kanske kan jag ringa/mejla läraren och fråga om det är okej!

Aja, jag ska inta duschen nu, och pussla ihop allting här hemma, för det krävs ju alltid en kvinna till sånt!

Men det är väl i alla fall tur att jag får pengar
för allt slit.

jag menar så jag kan betala min del av hushållet.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback