Hanna är sjuk.. igen!

Idag när jag hämta Hanna så frågade jag om hon hade ätit något, men nej det hade hon inte gjort. Sen säger dagisfröken att hon har varit hängig hela dagen, och att dom tog tempen på henne och då frågade jag när dom hade gjort det, det hade dom tydligen gjort  vid  klockan 14.00 och att hon då hade haft nästan 38 i feber. Jaha okej.. vad fan ringer ni inte och säger det för då?!

Okej, om dom ansåg att hon skulle klara en timme till, men har hon varit hängig hela dagen så borde dom väl ha tagit tempen tidigare och ringt, jag menar är det inte så man gör?

Jag vart fan lite grinig, det måste jag erkänna, tycker inte att det ska vara så svårt att lyfa på luren.
och ja, hon va frisk i morse när jag lämnade henne, då va hon feber fri!

Men nu får hon vara hemma i morgon med, och sjuklingen Tommy får väl försöka vara barnvakt den där timmen som jag är iväg och gör prov.. Gosh.. känns som att jag har missat massor i skolan, att jag aldrig kommer komma i kapp. Men bara att bita i det sura äpplet och råplugga i helgen.. skulle vara skönt att faktiskt slippa vara den enda friska vuxna i familjen, för just nu sköter jag ju allt, helt själv! :P men snart är väl även det här över (:

synd bara att det inte blir något myspys firande i morgon.. men det är väl bara att bita i det sura äpplet med.

ne, orkar inte förtsätta att vara vrång.

plugga nu!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback