idag har jag hunnit:

*tvätta på morgonen.
*varit i skolan.
*hämta Hanna på dagis och haft ett trevligt mor och dotter samtal.
*städa hela lägenheten och även dammat, dammsugit och skurat golv.
*laga mat (enkelt men gött)
'pluggat.

så jag har hunnit en del!
Tommy kom hem från jobbet igår kväll, han hade spytt och hade huvudvärk,
troligtvis migrän..

tycker synd om honom just nu, en massa krångel på jobbet,
och en jävla massa skitsnack och lögner, och folk som ljuger honom rätt upp i ansiktet.
kan inte vara ballt att vara där nere just nu..

men var sak har sin tid, och snart är väl även den här "karusellen" över.

men som sagt, tycker synd om honom ♥

Hanna sover för länge sedan, så kanske ska jag ta och titta på sex and the city filmen som jag
köpte för.. evigheter sen? har ju inte hunnit med den!
i och för sig så har jag redan sett den, eftersom vi ladda ner den när den kom, men den
tåls att se på igen (;

aja..

har väl inget mer o skriva.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback