jaha..

Hanna är på dagis nu, får hoppas på att hon äter och så där idag, alltså som vanligt. Men barn brukar ju vara såna att dom äter på dagis, men inte hemma. hm, börjar tröttna på dena matvägran men jag fick iaf i henne lite mat igår, bättre än ingenting måste jag säga :P

Fick även glada nyheter igår så får hoppas att allt går fort nu, så har jag snart min babysister här i stan, eller i alla fall i närheten av staden. ♥

Vi ska även få en ny granne, haha han är yngre än Tommy, så vi får väl se hur mkt fester vi kommer ha vägg i vägg.. jag som har börjat trivas med den här lugna miljön.. men samtidigt är det gött att det kommer in lite yngre folk i huset, och så kanske Tommy slipper få skulden för allt så fort det är något.. tex att det ligger glasflaskor i soppnedkastet, för det måste ju vara vi eftersom vi är yngst i huset.. som att inte äldre personer kan dricka alkohol då? ;) tjoho! vi har fått en ny hack kyckling ^^

mhm.. kan ju inte låta bli att störra mig på folk som snackar om saker dom inte vet något om heller, kom till mig ist för att prata till andra? ett tips liksom. :P

Tommy ligger och sover just nu, han är väl på bättringsvägen antar jag, eller det verkar som det ibland i alla fall.. får se om han mår bra i morgon, vi firar ju våran 2 års dag då, plus att Johanna S ska ha sin 20 års fest då..
men ja.. vi får väl se vad det blir, vart ju inget särskilt förra året, så blir väl samma sak i år ;)

Jaha.. what to do?! plugga lite inför provet eller ta sig en välförtjänt powernapp? hm tåls att tänka på!

Fan det blåser verkligen storm ute, helt knas ju! ^^

Okej, jag är lite virrig, för jag har en del tankar i huvudet just nu, positiva tankar i alla fall, och det är ju bra!
hoppas

aja..

puss på det här! :D




Haha plåster överallt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback