jo men visst..

Helgen va okej, en lugn Fredag med shopping på Marieberd, dock hitta jag inte mkt ett par leggings och ett halsband i stort sett, och ett lakris ljus på Lagerhuse.

I Lördags vart det shopping i Karlskoga, där hitta jag dock en hel del, 2 t-shirts, en skjorta, ett par shorts och lite underkläder ^^ sedan blev det fest och det va väl helt okej, Paulina kom, och henne har man ju inte umgåts med på flera år, så det va verkligen ett plus i kanten :)

Igår åkte vi in på IKEA och shoppade lite glas, två hyllor till sovrummet och lite ramar, så nu börjar äntligen allt i sovrummet bli klart, guld :D

och idag har jag oxå shoppat lite, lägger upp lite bilder på sakerna här någon dag i stället, blir jobbigt att skriva upp allt ;)

Ja det har väl blivet lite mkt shopping nu, så nu får jag börja lugna ner mig! ^^

Pappa ligger fortfarande på sjukhuset, han har legat en vecka i morgon, inte helt ballt.
Karlskoga Lassarett är ju totalt utvecklingsmongo, dom borde inte ens få ha patienter egentligen,
annars kanske det är läge att byta ut personalen.
Jag har NOLL förtroende för dom i alla fall, så är det.
Det är fan större dödsfälla att lägga in sig där, än att gå hemma och ha ont, en får ju liksom lika mkt hjälp.
ja, jag är förbannad.

Men förhoppningsvis kommer han hem nu snart, när han förhoppningsvis har fått rätt hjälp.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback