ledig!

Idag är jag ledig, känns väldigt gött! Den lektionen som jag hade idag va inställd pga lärarna har någon utbildningsdag! Men i morgon är det matte klockan 8 på morgonen! hehe härligt att dra till skolan då och försöka räkna, men det ska nog gå bra!

Hanna har ätit lite smått nu, inte så mkt men det kommer igång mer och mer, så i morgon kanske hon kan gå till dagis, får nog göra ett försök iaf, för jag måste kunna gå till skolan och Hanna måste ju kunna komma till dagis oxå, feber har hon ju ingen längre, utan det är just det här med att inte vilja äta.. :/

Tommy är det väl lite si och så med, han har feber i mellanåt och i mellanåt är han nästan helt kry, en konstig sjuka vi har fått här hemma, men än så länge är jag på topp! får hoppas det håller i sig, har ju tvättid i kväll oxå (;

Lägenheten är städad och akvariumet oxå, så det är ju gött! i kväll blir det att plugga Engelska och plugga inför provet!

Nu blir det dock att kolla in lite möbler till vardagsrummet och drömma sig bort, blir lite mer motiverande att spara då :D

Insåg just att jag hade blandat ihop dagarna igår, eftersom jag skrev att jag skulle gå på matte lektionen idag, men den är i morgon, tänkte om någon va uppmärksam på detta haha inte lätt att hålla reda på allt när det ska krånglas så (;

Är det bara jag som tycker att vargen i bamse är en kopia av Urban? (;

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback