Lördag och plugg!

Sitter här hemma och jobbar på en Novell analys, Känns väl inte allt för ballt eftersom det är helg, men samtidigt känner jag för att få klart allting så nästa helg blir pluggfri, så en kan njuta fullt ut!

I och för sig så skulle jag kunna göra klart den där analysen på två röda, men vill ha bra betyg på den så väljer att lägga ner lite mer tid, känns som att det är värt det ^^

Nästa Termin ska jag läsa företags ekonomi har jag kommit fram till, och så får vi se om jag är klar med Engelskan och Matten då (det är del kurser på 1-2 terminer), och så tänkte jag slänga in lite Historia A, religionskunskap A, och Samhällskunskap A, och även göra klart A kursen i Svenskan efter som jag läser någon blandning av Grund och A just nu :p

Engelskan och Matten får jag hoppas att det räcker med grund på, orkar inte plugga dom ämnena mer än nödvändigt :P

Nästa helg blir det i alla fall fest, och även lite shopping hoppas jag på! Är festen på Lördagen så hinner en ju in te Örebro och shoppa sig en klänning, tjoho! :D Men det märks..

Aja, har inte tid att sitta här mer, ska plugga lite till, och sedan laga mat till mig och fröken löken!

puss på det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback