tjolahopp..

Tjho jag är färdig med arbetet, underbart! :D fast jag har lite mer att göra men dom grejerna tar ingen tid så jag kan säga så här: fröken löken får vara ledig i morgon precis som hon önskade :) ♥ Det känns bra i mamma hjärtat ^^

Klockan 12.00 ska jag börja tvätta, har inte så mkt tvätt egentligen men kände att jag lika gärna kunde passa på nu när jag har en bokad tid (:

I morgon blir det Örebro och shoppa lite efter att jag har lämnat Hanna i Hallsberg.. Gosh kommer ju vara stans köer eftersom det även är den 25.. men det kommer gå bra ^^

och på Lördag är det som sagt fest, tjoho:D Måste hitta en ny klänning tills dess..

Och så hoppas jag min pappis får komma hem från sjukhuset idag, han har tydligen fått någon bakteri i magen (vad läkarna tror nu,alltså) och hans blodvärde ligger på 200 och ska egentligen ligga på 80, men han har i alla fall varit där i två dagar nu, och dom sa igår att han antagligen skulle få komma hem idag, så det är bara att hoppas, lilla pappis! och nej, jag är faktiskt inte så orolig, med tanke på att han överlevde en bilolycka som enligt läkarna borde ha lett till döden med endast en glasbit i foten så är jag ganska så säker på att min pappa har änglavakt :)
fast det är klart, lite orolig är man ju i alla fall..

aja, nu ska jag göra lite nytta!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback