3 kycklingfiler..

Jag måste göra något med kyckling idag, eftersom vi gjorde Exotisk fläskfile fast med kyckling igår.. jag va så himla stressad så jag frös in allt i samma paket då, inte så jävla smart.. grejen är att det finns endast kvar 3 filer.. och det ska räcka till 3 personer och en matlåda, och Tompa äter väl iaf för 2 personer om man tänker så (;

Så antagligen får jag låta det gå till spilo.. annars så behöver jag hjälp! Vad kan jag göra på 3 kyckling filer som räcker till ca 5 portioner?!

Har redan kollat upp kyckling sallad, men det hade jag inte allt hemma te..
plus att det tydligen skulle vara en hel kyckling till, det funkar ju inte heller!
Haha vilka problem (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback