Dags för en uppdate kanske?

Va ju ett tag sedan jag bloggade, har liksom inte haft tid överhuvudtaget! Men ni ska få en uppdate om dom gågna dagarna, så håll i hatten, nu kör vi:

Torsdag och Fredag:
Vi åkte neråt Ullared runt 08.00 på morgonen tror jag att det va, allt gick bra och vi höll tidsschemat tills vi var 3 mil utanför Ullared, då gick krängningstaget sönder bak på bilen, haha bilen ringla som en jävla orm över vägen! Men vi lyckades rulla till en bilverkstad där dom tog in bilen nästan direkt och laga skiten provisoriskt så att vi kunde ta oss hem åtminstonde (;

Efter det drog vi till Ullared och shoppade och allt som allt gick på ca 8000 tusen kr dom här två dagarna, men är man tätt så är man, eller om man rättare sagt har lite pengar under madrassen så kan man unna sig lite (; (den som spar han har heter det ju)

Jag fick ju även en tusenlapp av svärisarna och den fick jag ca 9 olika tröjor, 4 par leggings 2 par "ed hardy" trosor, 8 ansiktsmasker och 2 väskor för, så jag är nöjd :D

Lördag: sov typ hela dagen, och sedan hem till Ulli och Johan för lite spelkväll som slutade med utgång, mkt trevligt!

Söndag:
Hämtade hem fröken löken från Hallsberg och hade mys hela dagen, något man måste ha ibland! (:

Måndag: fick komma på en "redovisning" angående Engelskan, och börjar på riktigt nästa Måndag. har även städat hela lägenheten och håller på och tvättar för fullt just nu!

ja det va väl allt för idag tror jag ;D

puss puss


Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Alltid trevligt med billiga saker! :)

2011-01-18 @ 13:34:31
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback