effektiv!

Har städat hela lägenheten, och även bestiget berget i Hannas rum, så nu är det bara balkongen och skura golven kvar! Balkongen tar vi dock när Tommy kommer hem, eftersom vi ska köra alla kartonger och sånt till Dano(?)
Blev ju en del från sovrummet som åkte ut där i vanlig ordning, men jag va hård på att dom skulle vara borta senast den här veckan, och jag får ju som alla vet, alltid som jag vill (;

Hanna verkar inte vara så dålig längre, hon sitter och leker på sitt rum just nu.
men jag är fortfarande lite orolig för att det ska bli en vacker liten pöl på golvet snart.
men som sagt, det verkar faktiskt vara falskt alarm!

Sitter och väntar ut auktioner på Tradera oxå, hoppas jag vinner dom ^^
men som vanligt vet man inte, kan komma någon galen idiot i slutet som betalar överpris bara för att
vinna auktionen! (;

aja golvet va det ja! Lika bra att ta det på en gång.. suck och stön..







Haha jag och min dåliga humor! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback