ensamma mamman

Nu sitter jag här helt själv, Hanna sover och Tommy jobbar. Det är egentligen dom här stunderna jag borde njuta av, men jag gör sällan det. När jag är själv så dyker det upp så mkt tankar, sånt jag oftast trycker undan när jag är med Hanna och Tommy, såna saker som ger mig en sån "ångest".

Men nu ska jag försöka låta bli att tänka på såna saker :)

Haha gud vad rädda jag och Hanna vart förut, vi satt vid köksbordet och åt, då låter det som att någon knackar på dörren, och jag går och kollar, men självklart är det ingen där?!
det va väl grannen som spika eller något i vanlig ordning så att det på någotvis lät som att någon va och knacka lite lätt på dörren.

men en annan sak som jag vart mer rädd för hände alldles nyss, Hanna sover ju som sagt, och jag hörde en jävla smäll som att något for i golvet, så jag fick ju självklart för mig att det va katten som hade haft ner något och sprang och kolla, och jag hittade inte någonting som hade ramlat ner, och katten ligger och låg då oxå i godans ro och sov i sängen!

Hehe ja, jag erkänner, jag vart rädd! ;) alla lampor är tända i lägenheten nu!

och det får dom minsann vara tills Tommy kommer hem i natt! (;

Nej, nu ska jag gå in och kolla till mitt lilla troll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback