gårdagen

Igår gick jag till skolan för att göra det sista provet. Det gick väl så där egentligen, det handlade om riksdagen och regeringen och allt sånt där skit, saker som jag överhuvudtaget absolut inte är intresserad av någonstans, och fast jag läste kapitlet flera gånger så fastnade inte allt, Men jag fick åtminstonde ett G+ på sista provet.

Hon mejlade mig en ca en timme senare med provresultat och så där, och så skrev hon att hon gav mig VG i hela kursen eftersom jag har skrivet VG på alla andra prov! (: vad stolt jag kände mig då, fast jag va helt säker på att jag skulle få VG iaf, men ändå gött att få det på svart och vitt så att säga!

Känns bara inte helt okej att bara få G+ på sista provet, hade viljat haft VG på alla ju! (:

aja, anyway Kenneth och Monica kom hit igår, dom bjöd på MCdonald, och så fick Tommy en oväntad överraskning oxå! hehe fast det får han tala om själv om han vill, det är ju hans ensak liksom (; Jag fick födelsedagspresenter av dom oxå! Haha jag som absolut inte vill bli uppvaktad försökte få avsluta allt så fort som möjligt, tycker det är så pinsamt att ha alla ögon på mig, om ni förstår hur jag menar (:

Men jag fick iaf ett nagelvårdkitt, hemvirkade grytlappar (som är jättesöta^^) och hela 1000 kr att handla till mig själv för i Ullared! haha ojoj.. hur ska jag kunna hitta saker för 1000 kr då? :O kommer sluta med att dom pengarna hamnar på kläder till Hanna eller så, iaf lite av det, jag är ju som jag är :D

Men en ny handväska ska jag införskaffa mig iaf, och någon parfym ^^

Ja just ja, vi tittade ju på film från julafton oxå, det va kul att se lilla frökenlöken sitta där och sjunga och spela gitar! hatar dock att se och höra mig själv på film haha! ;)

aja.. nu ska jag ta hand om fröken banan innan hon river badrummet!

Imorgon åker vi! :D :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Louice

Var inte grytlapparna till Johanna? ;)

Av mig får du ingenting precis som jag blivit beordrad! :)

2011-01-12 @ 13:51:56
Postat av: Åsa

Jo, Johanna fick oxå grytlappar :) lika danna, fast mindre eller vad man ska säga! bra där Louice, någon som lyssnar åtminstonde (;

2011-01-12 @ 14:35:31
Postat av: Sessan

Politik som är det roligaste och intressantaste som finns! Jag är besviken på dig, Åsa;)

2011-01-13 @ 00:12:13
Postat av: Åsa

Haha förlåt Sessan! ;)

2011-01-13 @ 04:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback