Hanna, barnmatsdieten, och vardagsrum!

Hanna är lite piggare för stunden, men det kommer väl gå utför snart igen! Va exakt lika dant igår!
Idag har hon dock högre feber och har feberyrat en hel del tex: att jag är född på stenåldern och har blivet jagad av en drake och att det är spöken i spegeln på min gaderob, det där med spöken i spegeln är ett återkommande inslag när hon feber yrar! Nästan så man börjar undra om hon faktiskt ser något på riktigt! (;

Just nu är jag dock hennes lilla slav, haha hon bara: kan du hämta det kallaste vattnet som finns, och ett blå sugrör? ^^
Men det är ändå synd om min lilla ängel!




Här är Hanna med plåster i pannan!


Har ni hört talas om den nya barnmatsdieten? den som Kissie och en miljon andra kändisar kör med? först tänkte jag "jävla idioter" och det tänker jag väl än, men samtidigt så är det ju mkt vitaminer och allt sånt där i barnmat, det är ju inte onyttigt och man får ju ändå äta mat, känns som att det är lite nyttigare än såna där pulverdieter i alla fall? Haha jag har nästan planer på att testa, mest för att se hur länge jag står ut? och om man faktiskt kan gå ner i vikt och hålla det? Jag är grymt taggad på att gå ner i vikt tills i sommar i alla fall!

Fatta vad skönt att slippa skämmas för hängmagen och bigmama röven och dom där kärlekshandtagen som gör att det ser ut som att jag har en röv på en halvmeter!
ne, nu är det dags att börja ta tag i det här, och röra på mig, för jag ska vara hetast på stranden i sommar, så är det bara! (;


Ska jag testa, eller ska jag inte? (;

Aja, jag är så fruktansvärt sugen på att göra om Vardagsrummet nu! Känns faktiskt lite komiskt att sovrummet är det snyggaste rummet i lägenheten, för oftast så brukar det ju faktiskt vara vardagsrummet som är hetast, right? (;

Jag blir ju inte mindre sugen på att göra om när jag får höra att Ulli och Johan har varit och handla ett nytt vardagsrum! haha men den som väntar på något gött., väntar aldrig för länge! Soffan har vi ju "blivet av med" eller ja, den är tingad så att säga, det känns ju bra(: så det är bokhyllan och bordet kvar!

så är någon sugen så hojta te!

Känns faktiskt kul att köpa möbler ihop med Tommy oxå,
en känner sig lite mer vuxen så att säga!

Men nu ska jag ta och plocka lite här hemma, och sedan sätta mig och plugga en timme igen!

puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback