Jag älskart :D

Mohaha varje gång jag lyckas knäcka Tommy så får jag en sån skadeglädje
så det inte är sant (;
Mohahaha och det bästa är när det till och med märks i ett sms att han blir knäckt :D
älskar att driva med den där karln alltså (;

Haha en gång när jag va trött på att det va stökigt hemma så sa jag:

- Om inte jag skulle städa, vem skulle göra det då?!
-jag så klart, säger Tommy.
-JAHA varför ser det då ut som det gör?!
Haha det enda svar jag fick va ett Öhm.. och ett generat flin typ (;

då hade vi typ disk över hela diskbänken och dammråttor i alla hörn!
men det gjorde min dag att se honom så knäckt, så då orkade jag faktiskt städa lägenheten (;

Haha skadeglädje är den enda sanna glädjen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback