mina favorit parfymer.






Dom här två är mina absoluta favorit parfymer, tycker dom luktar fruktansvärt gött!
Min parfym är slut nu (britney spears) så jag har bara några "skit parfymer" just nu.
Så jag måste köpa mig en eller två parfymer i Ullared, vad brukar "märkes parfymer" gå på där
egentligen? (;

Hehe kalla mig fin i kanten om ni vill, men när det kommer till parfym och smink
så är jag lite kräsen helt ärligt, jag gillar inte billighetsparfym, tycker mest att dom luktar
alkohol på MIG alltså, på andra vet jag inte!
dofter passar ju olika från person till person, right? (;

Smink är lika dant, jag skulle aldrig köpa Hms egna märke, just för att jag vet att det inte funkar på mig, det blir bara glansigt och jävligt, men på andra funkar det säkert (; så jag menar inget illa, bara att jag inte blir bra i dom märkerna.

vet inte vad som hände med texten? helt cpigt vart det. men orkar inte fixa och trixa med det nu!
Btw, vakna halv 5 i morse, någon som vill slå en stekpanna i huvudet på mig? tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback