sjukdom och panik!

Fan vad ångest jag börjar få över skolan!  Hanna är sjuk igen, och hon kräktes i natt, hon säger att hon mår illa nu oxå så det är väl dags snart igen, hon vill inte äta något heller!

Jag har en miljon grejer som ska göras, nu måste jag tvätta sängkläder och ta hand om allt annat här hemma, disken som Tommy skulle ta igår fick jag ta nu på morgonen! men aja.. det är väl bara att se glad ut! (;

Lite bitter är jag, för jag vill inte komma efter med skolarbetet redan nu, då är det ju typ kört! Men det är väldigt svårt att koncentrera sig på plugg när Hanna behöver extra omvårdnad!

Ni undrar ju säkert hur jag då har tid att sitta här och skriva, men här behöver jag liksom inte vara koncentrerad, det är inget jag ska lära in, om ni förstår vad jag menar (;

aja.. igår va vi med Louice på stan och handla lite jag köpte mig ett matteblock och en skolagenda! (vad jag nu ska med det till, om jag ändå aldrig kan vara i skolan eller plugga hemma) :P

köpte även 2 presenter till Tommy, efttersom det är våran årsdag nästa Fredag ^^
Han kom faktiskt ihåg det igår :O eh va? ;)

aja.. åter till saneringen av lägenheten!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback