smart tänkt!

Jag har två obligatoriska lektioner och en tredje som är bra att gå på, varje vecka på samma tid! men väldans vad smart! Mig vetligen så har forskarna inte kommit på något set på hur man delar sig, så att man kan vara på flera ställen samtidigt, men det verkar ju lärarna eller rektorn tro!

Det hade väl varit en sak om det inte va obligatoriska lektioner som låg på varandra, bara vanliga så att säga, då hade det bara varit att välja vilken jag skulle gå på! Men nu? herre min gud och lite till, vad gör jag? får helt enkelt tala med dom på Måndag. Gosh, hatar sånt här!

aja, anyway så har jag kollat igenom schemat nu, och jag har väl i stort sett samma "sista" tid som förra året, så jag struntar i att ändra Hannas dagistider, hon går ju 75% på dagis nu, så hon får fortsätta att göra det, även om jag egentligen läser på heltid. Plugga hemma kan jag göra när Hanna har somnat, vill faktiskt inte ha henne på dagis ända till 16.00-17-00.

Kan man få kvalitetstid så ska man ta det oxå tycker jag! (Nu menar jag inte föräldrar som jobbar, eller inte har någon möjlighet till att skära ner på dagistiderna, utan jag pratar endast om mig själv)

jahopp.. vi får se om det blir Örebro i helgen o köpa möbler till sovrummet, skulle vara gött att få klart där inne ^^ vardagsrummet får vänta nu, eftersom dom redan har höjt priset på bordet igen, men det där erbjudandet kommer ju och går, så det är väl snart dags igen! ^^

samtidigt så skulle det ju vara skönt att ha målat och klart här oxå, så att det bara är att ställa i ordning när vi väl får hem sakerna ^^

Förresten! Någon som är sugen på en bokhylla och soffbord?
kanske även sängen (utan madrasser)  och ett sängbord med lampa?
(sängen kanske är tingad redan)


hehe jag bara svamlar och svamlar!

nu ska jag göra lite nytta (;

puss :D

Bjuder på en rolig bild på mitt lilla ♥



Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Tack :), hon blir 5 månader på söndag :). Hur gammal är din flicka?

2011-01-19 @ 11:00:30
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback