sovrum och vardagsrum!


Den här sängen bestämde vi oss för, efter mkt om och men!
kommer nog bli skitbra mot våran fondvägg tror jag! :)


Tillhörande sängbord med skåp som herrn i huset bara va tvungen att ha!
(alltså skåp)
:P


och den här gaderoben har vi bestämt oss för, dock tycker jag att en annan va
så mkt snyggare, men den här är större och mer funktionell, och det är ju liksom bara en gaderob
så jag överlever nog ^^
Den kommer nog passa bra in i rummet den oxå!

vardagsrummet:


tvbänk, den här var väl inte riktigt min favorit, men Tommy ville ha den,
och så är den tillräckligt lång för TV:en oxå, finns inte så många stora Tv bänkar
faktiskt! så jag nöjer mig med denna (:


soffbordet som jag har suckat efter i evigheter!
såg nu på sidan att dom redan har höjt priset på det igen!
gosh!
men hem till oss, det ska det :)

och ett vitrinskåp så vi kan ställa in glas och så!
vad tycks? (;


Så snart får jag äntligen nya sovrums möbler och strax efter kommer det
vardagsrums möbler!
först så ska vi ju måla och tappetsera där bara,
Tommy har ju fått smak för det här att renovera och fixa!

och speciellt efter att vi kom hem från Ullared, då han fick se hur mkt bättre det kunde bli med
matchande inredning, så lika bra att köra på när han ändå är igång!
tacka gudarna för att vi har inre fonden (;

btw, jag och Tommy har verkligen fått smak för det här med att spara pengar,
känns gött att betala saker kontant ist för avbetalning! (:
så, så länge vi har ett mål så kommer det nog bli väldigt lätt att spara!

nästa anhalt är Hannas rum, men först och främst så ska hon sluta måla på väggarna,
annars är det ju inge kul att göra om där, right? (:


Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja helt klart bästa sättet att shoppa på :).

Ja det är nödvändigt för att man ska orka dagen!, haha ja precis!

2011-01-18 @ 18:41:05
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback