sovrummet!



före bild, tyvärr har jag ingen bild från grunden, men det har Tommy på sin mobil!





Efter bilder :) en klar förbättring måste jag säga, iaf om man tänker på hur rummet såg ut från början ^^
vi köpte även en tv i Örebro, men jag orkar inte krångla med fler kort, blogg.se verkar har problem med att ladda upp?

Vet att garderoben inte har några knoppar än, vi ska åka till Nords och köpa det idag!

och så har jag budat hem ett väggord från Tradera, plus att vi ska ha upp två vita hyllor över sängen
att ha kort på, men annars är rummet i stort sett klart..

så vad tycks? ;)



Kommentarer
Postat av: Emma H

Vart ju skit snyggt ! =)

2011-01-25 @ 12:56:49
URL: http://PlayLies.Blogspot.com
Postat av: Åsa

thanx ;)

2011-01-25 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback