trött like hell..

Som vanligt är jag brutalt trött, men här hemma får man inte sova inte! Snart dags att dra iväg och hämta fröken löken på dagis, och sedan måste vi handla lite (som vanligt) plus att jag behöver en agenda så jag kan skriva upp alla lektioner i den ist för att springa runt med 7 ton papper i väskan.

Blir liksom många fler timmar på skolan denna termin, och så har vi inte alltid samma klassrum så kan vara bra att ha koll på det då!

Såg även att jag lite längre fram ska ha två prov samtidigt, smart tänk! men båda är i aulan och samma tid så jag får väl göra båda två då, kul liksom, att komma ihåg allt på en och samma gång!

Hade "prov" i matte och engelska idag, tror det gick bra, märks väl i morgon. Det är ju bara ett test för att se vart man befinner sig i ämnet om ni förstår hur jag menar? (;

Hanna växer så hon knakar och så har hon blivet en liten välgörenhets tjej oxå, två gånger har hon nu lagt i pengar som hon har fått till tex tuggummi automaten i en rädda barnen bössa! om jag är stolt? som fan! (:

Hon tänker så mkt på andra den lilla flickan, och hon bryr sig om miljön oxå! när man är med Hanna så får man passa sig för att slänga något på marken, för det blir ett jävla liv då!
och hon har ju faktiskt rätt att skälla på mig, jag har blivet bättre på att leta upp en soptunna nu förtiden och allt är ju pågrund av att Hanna läxar upp mig titt som tätt (;

Jag vet att jag inte skriver om Hanna så mkt här i bloggen längre, men jag har börja tänkt lite mer på hennes privatliv så att säga, Hon börjar snart skolan, och får nya kompisar som kanske har föräldrar som läser min blogg (inte direkt troligt, men det finns ju en minimal risk) och då vill jag ju inte att barnen ska dra upp grejer som deras föräldrar säger att jag har skrivet i min blogg, jag tror ni fattar hur jag menar!

Hon är en stor tjej nu, och jag börjar dra mig för att skriva ut hennes privatliv här helt enkelt (:

aja.. ska försöka värma mig lite, sen bär det iväg till dagis för att hämta min lilla flicka! :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback