Tyst och lungt..

Ja, för ovanlighetens skull är det tyst och lungt här, Hanna är med Tommy hem till Johan och Ulli på en kaffe, och jag fick stanna hemma o tvätta (; Haha nä då, tvättkorgen välde över, plus att det är jävligt gött att få lite egentid, fast samtidigt hade jag viljat följa med, en har ju inte direkt några socialakontakter känns det som ;P men det får bli en annan gång (:

Har stans jävla sömnproblem för övrigt, kan verkligen inte somna på nätterna, och ligger o svettas och vrider på mig, och när det känns som att jag precis har lyckats somna så vaknar fröken löken och då är det bara att gå upp och se glad ut, inte alls kul! men livet är väl inte en dans på rosor jämt (;

6 dagar kvar till Ullared nu, det närmar sig så att säga! Känns skönt och stugan vi har hyrt ser väldans mysig ut på bilderna, hoppas bara på att den är lika mysig i verkligheten :D

Men sen då.. när vi har varit där, vad ska jag se fram i mot då da? Vet att vi ska ta en tripp till Astrid Lindgrens värld i sommar.. men det är ju långt kvar.. Undrar föresten om Ella Bella är stor nog att följa med då, alltså med Johan och Ulli så att säga (;

Får fasen ta och boka in något mer, så en känner att man lever, det där som jag och Louice titta på ett tag låter ju bra, det kom bort sig lite bara, fick annat att tänka på! Haha Louice, jag behöver nog din hjälp igen (;

Jaha, hm.. vad ska jag skriva om nu då? Känns faktiskt fruktansvärt tråkigt att vara hemma själv.. egentligen borde jag vila, men då somnar jag säkert och då kan jag inte sova i natt, så bäst att låte bli det! plus att jag inte kan glömma av tvätten, det skulle inte bli så bra då..

Just nu lyssnar jag på gubben i lådan, jävligt bra låt egentligen, om man tänker på texten!
så jävla ärlig egentligen, om man läser lite mellan raderna (;

aja, in på IKEAS sida och glo på sängar, dom kanske har fått in lite nytt? vem vet (: vill få klart sovrummet nu så vi kan börja med vardagsrummet sen, och efter det Hannas rum! :P

neeee... färdig svamlat kanske..

puss


Kommentarer
Postat av: ulli

Johanna & Ella lekte i Ellas rum och hade kul :) Vi har köpt ny säng, himla snygg.. haha !

2011-01-08 @ 10:29:34
Postat av: Åsa

Ja, jag hörde det, dom verkade ha haft jättekul vad jag hörde från Tommy iaf (; Ja, Tommy sa det oxå! orättvist ju! men snart är det våran tur, och då är sovrummet fulländat! (:

2011-01-08 @ 12:16:19
Postat av: ulli

haha !

2011-01-09 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback