Godmorgon.

Idag fick jag sova enda tills klockan 09.00, och för mig är det en alla tiders sovmorgon! Dock försökte jag få ligga kvar i sängen och se på tv, men det fick jag inte för Hanna ^^

Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att plocka lite som vanligt, hade hoppas på bra väder men icke! ska i alla fall försöka få maten klar tills Tommy kommer hem, han jobbar ju dubbla pass, stackarn!

Han kom hem vid 2 i natt och klockan 5 var det dags att ge sig i väg igen, och han slutar inte fören kvart över tre om jag inte minns fel nu :p så mat ska han allt få när han kommer hem (;

Annars så går jag och väntar på ett telefonsamtal och hoppas på att det ska vara bra nyheter ^^ funderar även på att slänga ut kläder på tradera som jag skulle ha gjort för länge sedan!

Gosh är så himla sugen på en ny kamera, den vi köpte för typ ett år sedan har ju gjort sitt -.- harvar som fan gör den! hm, en systemkamera skulle ju inte sitta helt fel (;

och får jag sommarjobb så ska jag belöna mig själv med antagligen en HTC (mobil) eller en bättre kamera, eller ullared ^^ och förhoppningsvis så kanske de kan bli en längre vistelse i Astrid Lindgrens värld för Hanna banan ^^ men ingen ide att ta ut något i förskott, men det känns som att jag faktiskt kan ha turen på min sida för en gångs skull! :D

Aja, bara en massa bubbel här.
får göra något vettigt i stället (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback