Gräsänka

Tommy är på väg till Stockholm nu över natten, så jag är gräsänka. Känns väl helt okej nu, fast jag vet när kvällen kommer att det inte längre kommer kännas lika ballt (; Vet inte riktigt vad Hanna och jag ska hitta på, jag ringde oss nyss sjuka till dagis, eller ja jag sa att vi är förkylda vilket stämmer ;P känns inte nödvändigt att skicka iväg en förkyld unge till dagis när det inte behövs liksom!

Jag har fått en jävla vagel eller något i ögat, det är helt svullet. inte hot liksom! -.-
Får hoppas på att det försvinner till Fredag, de är ju  studentfest då!
kul att se ut som något hämtat från sagan om ringen, när alla andra är dyngsnygga -.-

Hatar att känna mig fulast på en fest!

Men över till annat!

I Lördags tog vi oss en heldag med Johan och Ulli, först blev det Mcdonalds och efter det drog vi till stranden och på kvällen grilla vi, och Hanna sköte sig faktiskt väldigt bra! :) Det var riktigt roligt!

Haha gud, ibland verkar jag tro att ett sommarjobb/extrajobb ger hur mycket pengar som helst! Jag vill liksom köpa en ny kamera och helst en system, en HTC mobil och en massa kläder! (;
Haha drömmer om allt det där medans jag går och väntar på att telefon ska ringa! (;

Skulle ju faktiskt vara kul att åtminstone få komma på en intervju på ett företag, då har jag ju kommit en bit på vägen så att säga! skulle vara nöjd med endast det tror jag! (; veta att folk faktiskt vet vem jag är ^^



Jaha blogg.se krånglar som vanligt när det gäller att ladda upp bilder, så
jag bjuder på en som har varit med ett par gånger -.-
kanske dags att fixa felen på sidan nu?

Jag funderar på att byta bloggställe,
till något som går smidigt.

Men nu ska jag försöka få i Hanna frukost :)

puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

blogspot.com e jättebra o lätt att designa :) kraaam

2011-06-09 @ 16:48:26
Postat av: Åsa

Aha okej tack ska kika på det någon dag ;D

2011-06-10 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback