åhhh..

Det märks på statistiken så fort jag uppdaterar dåligt, tur att jag inte har en storblogg, då skulle jag väl inte tjäna en enda krona förmodligen (;

Va hos pappa och hälsa på idag, det gick bra, han är en stark man min far, och han är bättre faktiskt. Känns skönt att kunna dra iväg på kryssning utan att ha ångest över att lämna honom hemma i en sjukhus säng, eller ja han är ju kvar på sjukan, men han är ju bättre, äsch allt blir bara rörigt :P

Han fick i alla fall rosor av mig och Tommy i födelsedagspresent, och en "världens bästa morfar" mugg av Hanna banan :)

Hanna åkte med mormor till Hallsberg efter att vi hade varit på sjukan, (ja mormor va med, hon och pappa har bra kontakt) eller ja först åkte de till Storfors kom jag på.. haha gud vad rörigt allt blir (;

Och Urban är hos Kenneth och Monika, han ligger visst och trycker under deras säng, stackarn!

Aja, ska ta och ringa o prata med Hanna banan nu!

I morgon blir det som sagt kryssning, puss på det.

Kommentarer
Postat av: Maliinnnn

Hoppas ni har det braaa :) Kraaam

2011-03-26 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback