ännu ett meningslöst inlägg..

Jaha, idag började jag inte skolan fören en halv 3,
hade bara ett kort möte och sedan hämta jag Hanna banan på dagis, fick skjuts hem
av Daniel S oxå, kul att träffa honom, händer ju inte allt för ofta, men i vanlig ordning är det som
att vi sågs igår när vi väl ses ^^

Fick även skriva in mig på en kurs för hörselskadade/ annat funktions hinder (typ dom med lässvårigheter)
eftersom min lärare tyckte det skulle vara bra om jag fick ha lite mer privat undervissning och
inte massa trams omkring en på lektionstid (jo, jag har mest ungdommar i Svenska klassen, eller 40 plus kvinnor som tror att dom är 15)

Alltså summan av allt är att jag ska höra allt som sägs på lektions tid, i stället för att behöva mejla och
fråga en massa efter åt, eller sitta och se ut som ett fån och snappa upp en del saker men inte allt ;)
jag får ju även heltids studier igen pågrund av det, så då får jag ju alla pengar igen! ^^

Hoppade ju av Engelskan för er som inte vet, dels för att jag kände att jag kom så långt efter när jag
missade lektioner i starten och att jag hatade engelska läraren som ansåg att en inte kunde vaba för barn kan ju inte bli sjuka tydligen -.-

Hon blev lite för mkt av "det goda" när pappa blev sjuk,
så jag hoppade av då, så nu vet ni (;

A just ja, på tal om pappsen, han har blivit flyttad till avdelning 7 nu, vilket betyder att han är på bättringsvägen :D
tjoho snart är han hemma :D

Ne, ska förbereda maten innan min vackra lilla tös kommer in, hon är fan kompis med varenda tant/gubbe på
gården, min lilla sötnos ♥
Haha vet inte hur många som hälsar på henne när vi kommer och går, och dom gamla tycker det är så kul med Hanna för hon är det enda barnet på gården (nåja, som får vara ute så att säga) :)

men ja.. maten va de ja!



En gammal bild på Hanna



och en något nyare bild som vanligt fullt med mat i munnen ;)
ser ni någon skillnad? ^^



Har en liten fundering..
om en person pratar skit om en annan, och sedan helt plötsligt umgås med den personen
trotts att personen i frågan har sagt att denna inte tycker om den andra personen,
betyder det då att samma person lika gärna kan prata skit om mig, och hävda att den inte tycker om mig,
men sen ändå umgås med mig?

det är väl knappast omöjligt i alla fall.
trött på folk, det blir jag verkligen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback