åsa och tommy

Vad heter ni? Åsa och Tommy.
Hur träffades ni? av en slump, på Woodys.
Är ni förlovade? yesbox :)
Bor ni ihop? ja :)
Har ni barn? jag har, men inte han- eller han är bonuspappa.
Har båda körkort? Nej.
Isåfall, vem kör bäst? Tommy eftersom han är den enda som har körkort (;
Kommer du ihåg er första kyss? ja, faktiskt :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tommy..
Vem är äldst? Tommy är 5 år äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock, Tommy är vädeur tror jag? :P
Vem fyller år först på året? jag.
Vem är längst? Tommy boy ^^
Vem sjunger bäst? Haha, Tommy skulle jag tro
Håller ni varandra i handen på stan? ja, oftast ^^
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nej.
Blev du kär vid första ögonkastet? hm.. både ja och nej, inte kär så, men intresserad.. ja ni förstår nog:P
Har ni någon speciell låt? nej, inte vad jag kommer på.
Har ni varit utomlands tillammans? mja, om Estland räknas? :)
Vilket är ert bästa minne? när vi blev tillsammans efter en tids "fjantande" (dejtande)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar tv.. eller typ går igenom morgon dagen :P
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, oftast i alla fall :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nja, vi bode väl ungefär på varsin sida av stan ;)
Blir du lätt svartsjuk? beroende på situationen, men oftast inte.
Brukar ni bråka? inte allt för ofta faktiskt, mest små tjaffs om det väl blir något (;
Ringer eller SMS:ar ni mest? messar.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är alldles perfekt <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha ja, jag är duktig på det i visa perioder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback