Helgen.

I Fredags blev det väl inte så mkt, va ute och lekte med Hanna i snön och lite sånt där vardagligt. Igår var jag, Susanne, Johan N och Robert och så klart Hanna på lite loppisar ^^ det va kul! Jag fynda en klänning och en T-shirt som va nästintill oanvänt till Hanna för 20 kr tillsammans, det ni! :D

Fynda även två shabby chic ljuslycktor för 15 kr st, och dom va så klart nya, det är väldigt många loppisar som har börja sälja sånt oxå, men till mkt bättre priser än vad affärerna har, kul att både ha "äkta" och "oäkta" såna saker, tycker jag i alla fall!

Va även in en sista gång på OJOJOJ och fynda lite grejer, blandannat en kökshanduk och lite små ploj och Hanna fick en sak som hon har trånat efter länge och väl, så jag tyckte att det va dags eftersom dom slår igen nu! Annars hade hon ju aldrig fått den grejen och jag är faktiskt en snäll mamma (;

Efter det åkte vi till sjukhuset och hälsa på pappa, och det va fan hemskt att se honom att ligga där, jag gilla det inte! och tro det eller ej, det här låter otroligt jag vet det, men Valle fick komma in i hans rum! Vi tog balkongvägen in, och jag va helt ställd kan jag säga!

Så jag va tvungen att fråga sköterskan om det är vanligt att djur får komma in, hon sa att det inte va så vanligt att dom kom in på själva rummet, utan att för det mesta så brukar hussar och mattar som saknar sina djur få träffa dom ute på balkongen, men eftersom pappa är så dålig så hade läkarna gjort ett undantag och låtit hunden komma in på rummet :P

Men dom hade lindat in honom i en massa saker (för att skydda såret) och sedan skulle dom städa rummet så fort Valle hade gått, och jag vet att det låter helt otroligt, men jag såg det med egna ögon, annars hade jag aldrig själv trott på det ;)

Haha sköterskan berätta btw att dom hade haft en papegoja där inne en gång i tiden, jag tyckte det lät lite roligt ;)

På Torsdag blir det att åka till sjukhuset och fira pappa eftersom han fyller år på Fredag, men då är ju inte vi hemma så det får bli en dag tidigare och på Tommys födelsedag till råga på allt, haha men han firar sin på Tisdag så det går ingen nöd på honom ;)

aja nu ska jag väl ta och avrunda här och städa upp i svinstian..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback