ibland blir man lycklig för lite..

Fick ett samtal om att våran soffa nu står på EM möbler, jag gillart :D Vet bara inte om vi hinner att hämta den idag, då Tommy är iväg på kurs/studiebesök någonstans. Men jag hoppas, för annars får vi den inte fören på Måndag, jag vill hinna njuta lite av den innan vi drar på kryssning oxå :)

Funderar även på att beställa lite nya kläder så man känner sig fith for fight på kryssningen, gött att förnya sig liksom, eller ja ett par vardagsskor är ett måste att beställa då mina andra snygga gick sönder ;( så jag måste helt enkelt ha ett par såna, så det så!

pluggat hela morgonen har jag gjort, fick göra ett extra arbete i stället för redovissningen, så att jag inte blir "inaktiv" i kursen, men aja det kommer jag nog få bra omdöme på ^^

Hanna är ute och leker, tappa lusten totalt att gå till dagis i morse när det såg ut som det gjorde ut, och jag skulle ändå inte ha något prov så ja.. och så gnäller hon hela tiden om att hon har ont i magen, vet inte om det är "tyck synd om mig fasoner" eller om hon verkligen har ont, så svårt att avgöra, fast jag har en annan tanke oxå, att hon "har" ont i magen eftersom hon vet att morfar ligger på sjukhus för det, typ sympati ont om ni förstår?

Haha i morse va kul, jag och Tommy gick upp samtidigt och drack kaffe o så, och så insåg jag att mjölken va slut >.< jag har ganska uselt morgon humör, och det gjorde ju inte saken bättre, men Tommy höll på som vanligt: jag älskar dig snuttegumman osv, haha och jag bara grymta tillbaka ;)

tur att han har lärt sig att det inte är något personligt i alla fall ^^ ♥

aja, städa här och förbereda inför soffans ankomst :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback