like always..

så tog jag ut glädjen i förskott.. Pappa kommer inte hem på Fredag, vem fan vet när han kommer hem egentligen?!
Jag blir trött nu, jag orkar inte mer! (men det är mest synd om pappa, jag vet) Han opererades igår för att sys ihop, och så ringer Annelie här på morgonen och säger att pappa är på operation igen, för nu hade det tydligen börja rinna någon vätska ur honom.. två operationer på mindre än 24 timmar, kan det verkligen vara bra?

Usch, jag har den där jävla redovissningen i skolan i morgon, och jag har försökt plugga till den och allt sånt, men det enda jag kan tänka på är pappa, vet inte hur jag ska klara den.. Undra om man får skjuta upp såna saker, någon som vet? tänkte tills allt lugnar ner sig omkring mig, eller ja omkring pappa.

Det som är mest jobbigt för pappa är att han är orolig för ekonomin, han är ju sjukskriven nu, och han kommer väl inte få ut allt för mkt pengar, och sen har han ju en hyra på närmare 7000 kr.. men jag tycker inte han ska oroa sig för det nu, han borde tänka på att bli frisk i stället.

nja.. nu får det vara nog med deprimerade tankar!
puss

Kommentarer
Postat av: Emma H

Jag har ingen aning om man får skjuta upp sånt. Men du kan ju prata med dom. =) Jag har inte ens sagt till nån av mina lärare att mamma är sjuk, känns inte som om dom skulle tro mig.

2011-03-16 @ 18:09:30
URL: http://www.PlayLies.blogspot.com
Postat av: Åsa

Klart dom skulle tro dig, varför skulle dom inte liksom :) jag har inte heller sagt något fören idag, och då bara till en lärare. tänker inte direkt sprida ut till hela komvux att pappa är sjuk :)

2011-03-17 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback