möbler..

Som ni alla vet så siter vi i stort sett utan vardagsrums möbler i dagens läge, så idag drog vi in till Em och kollade soffa och lite grejor ^^ Så i idag/morgon ska vi beställa soffa och i morgon blir det väl att hämta TV bänken som vi tingade, bord hade dom någorlunda ok, men dom flesta liknade IKEA bord, så vi tänkte att vi lika gärna kan köpa ett sånt där billigt för ca 200 kr på IKEA i stället för ett lika dant på EM för 1500 kr. dock är det väl garanterat bättre kvallitet på EM,s bord, men orka bry sig :P

Vitrinskåp hade dom inga snygga, inte i våran prisklass i alla fall.. snyggaste kostade runt 10,000 kr, lite väl blodigt tycker i alla fall jag ;) och så har jag ju kära ner mig i ett vitrinskåp på IKEA, så det får det oxå bli ^^

TV bänken, va väl inte riktigt min stil, men den va över 2 meter lång, och vi behöver ju en stor, bara att pynta den med lite krimskrams så blir det säkert jätte bra :D

aja, nu står min "skjuts" här nere och väntar på mig, så måste dra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback