renovera vardagsrum..

Tommy står och slippar just nu, och jag ska snart ta och svida om till arbetskläder och börja måla :D så jävla kul att göra om tycker jag, speciellt när jag har fått valt allt (; nejdå, skoja bara det är faktiskt Tommy som valt fondväggen ^^

Det vart väl lite impulsivt det här, men det är då det händer grejer, vart ju lika dant med sovrummet, vi bara drog och köpte skiten.. haha ingen ide att planera här inte ^^

Hanna tittar på tv i sitt rum och myser med sitt "Fredagsgodis" eftersom hon hellre ville ha det idag och inte  i morgon, haha ja det är väl hennes problem eller hur man ska säga, hon är i alla fall införståd med att det inte blir något godis i morgon om hon inte sparar av det hon har (;


Gjorde även ett prov idag, skulle typ slå upp ord i en ordlista och skriva översättning och osv! det va fan 20 sidor eller något! :O tog mig i alla fall 2 timmar och en kvart att göra det, haha illa! :P

aja.. dags att ta tag i vardagsrummet ;D

pöööösss


Kommentarer
Postat av: Christina

Låter så mysigt det där.

2011-04-26 @ 16:24:13
URL: http://renovering-jonkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback